NOOOO

Oookej, va ska man säga om denna morgon, inte alls som jag tänkt mig i alla fall med kramper i magen och magknip. Jag fattar fan inte var det är för bakterie som jag har i magen? jag som trodde att vinterkräksjukan äntligen var över men icke sa picke hon ska inte bli frisk och få må bra. typ!!!
Nu har jag klunkat i mig massa varm te och ska försöka att  bara ta det lugnt idag, eller jag är ju ganska bra på det,   men jag vill ju helst må bra inför imån vilken besvikelse det skulle bli annars om jag inte kan gå :( fyyy.


Nu måste jag gå iväg och vila lite det gör så himla ont och dessutom är jag så trött, fattar inte var det är med mig.
Är det bara jag eller finns det andra som mår som jag?? sjuukt =(

Vi får höras sen kan verkligen inte sitta här sålänge till... puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0