Heej

Det va ett tag sen kan inte skriva som vanligt pga mitt internet hemma segar som en snigel och jag har inget tålamod så jag får damp och stänger ner skiten. Men men dom här dagarna har varit riktigt sköna, umgåtts mycket med vänner och haft myckert mer tid för mig själv än vanligt och det känns bra, Fast jag känner mig fotrfarande deppig över vädret och folket och vill fortfarande åka bort till nåt härligt land där solen skiner jämt och ständigt och där jag kan ligga och softa med mina bästa vänner och smutta på min kalla cosmopolitan i handen.. snälla säg mig vem önskar sig inte en riktigt skön resa just nu?? Men tyvärr utan pengar så har man inte så mycket att se fram emot förutom svenska sommaren och hoppas på att den skall bli någorlunda bra och varm.. Please God ? Dessutom så måste jag jobba häcken av mig för att ta imn kurs på 9 månaderna i stockholm för att bli diplomerad som Make-up artist och mer som hårdesigner och hudterapeft mm. nu ska jag ta det lugnt och mysa med barnen medans morsan jobbar =) ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0