Good shit

Idag har jag mer eller mindre haft en bra dag, har varit hos Arian (en jobbarkompis) och flätat hennes pojkväns hår.
Första gången jag flätar på afrohår men dom blev rätt okej i alla fall.
Vi åt afrikansk kycklinggryta lagad i tomatpure med ris (väldigt gott faktist) som hennes kille hade lagad .. Bra jobbat Figo (Y)
Efter lite skratt och spratt åkte jag mer eller mindre hem och trodde att Erik skulle ligga och sova eftersom att han går upp 5 på morgonen för att åka iväg och jobba men nej så var det inte, han satt istället vaken och kolla på film och inväntade mig såklart :D han va ju självklart tvungen och lägga sig direkt efteråt men vi hann mysa lite grand iaf och sen somna han men inte jag för jag sov aldeles för länge idag så jag var inte sömnig. Har vänt på dygnett igen och det är skit jobbigt för jag kommer aldrig upp på morgonen =(

struntsamma.. jag hitta en jätte gammal bild på oss när vi va på Liseberg, nykära såklart hhihihi...

blek och nästan inget smink but who cares haha







Här är en bild från första gången vi träffades (efter några drinkar förstås)
men men.. Kärlek vid första ögonkastet (A)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0