ow yeah

Nattugglan är tillbaka igen, det var numer ett tag sen jag bloggade. Sist var en månad sen och jag har saknat att blogga och få skriva av mig lite här även om det bara är för mig själv som många av er kanske känner igen att ibland skriver man bara för att det är skönt, nästan som en dagbok.

Well, nu börjas det igen och mycket har hänt sen sist, verkligen mycket och det är allt mellan himmel och jord.


Jobbar numera extra på Bik bok också, nästan varje helg stiger jag upp tidigt för att göra mig iordning och åka iväg för att bemöta kunderna med ett stort leende. Det roligaste jobbet jag har haft hittils och inte bara det utan jag älskar verkligen kläder och har stort intresse för mode och jag är så glad att det blev Bik bok för dom är unika och har en speciell stil ( det är jag det ). Förövrigt har jag haft många lediga luckor för mina vänner och familj, det känns skönt att få komma ut igen och umgås med vännerna och skvallra en massa och bara slappna av.

För drygt tre veckor sen var jag på Kevins dop.. Minns ni lilla krabaten som jag redan har skrivit om? Nu har han döpts och det va så kul att närvara, han grät inte nånting.. han var så duktig så.

ååh måste även berätta att jag har börjat läsa böcker igen, sista boken som jag mindes att jag läste var En ökens blomma eller va det nu hette minns inte riktig och det var år 2004 minns jag mycket väl.
Men nu läser jag twilight-böckerna, ska försöka att läsa allihop innan jag ser filmen iaf för har hör att man skall helst läsa första boken iaf innan man ser den för att kunna förstå den mycket bättre, och den andra filmen kommer komma ut nån gången på slutet av året eller nästa år har jag hört. Jag vet är helt efter för alla har redan säkert sett filmen haha men seså.
Nu är kl snart 5 och jag hade tänkt och lägga mig för jag jobbar nämligen imån men inte så tidigt, är inte speciellt sömnig men jag känner att jag har varit öppe för länge nu ush.

Hoppas ni haft det trevlig under tiden jag varit borta, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0