yeaaah

Idag vakna jag verkligen upp på rätt sida, jag mår mycket bättre och min rygg känns så bra efter massagen jag fick igår kväll innan jag la mig, wawawiiwa ;). jag vakna rätt tidigt kl 8 woow haha, sen käka jag frukost o åkte in till stan för att möta upp en vän för att passa nala (hunden) han skulle på arbetsintervju, hoppas att det gick bra!!!
sen när jag va färdig passade jag på att kika runt lite på stan för o kolla vad som fanns för nytt.. inte mycket som har hänt för den delen bara sånt man ser varje dag men däremot köpte jag ett par ursnygga skor, jag visar bild på dem en annan gång för just nu är jag hos mamma, köpte en tunnika och ett par svarta strumbyxor med.
Sen åkte jag hem till mig och fick besök av moster och mamma, stäade lite och plockade undan och sen hade vi en jätte rolig eftermiddag med kaffe, mat, fika och mycket skratt =) nu är jag hos mamma och skall kolla på mina avsnitt av days of our lifes och 90210.. Me looove :D

vi hörs hoppas ni har haft en bra dag. massa pussisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0