Världens finaste ängel, Lilla Kevin =)

I fredags va min söta lilla Paula och hälsade på hos mig med lite sällskap av Jessica och Mamadi med,
Då för första gången fick ja se lilla Kevin ca 1 och en halv månad gammal, nyblivna mamma Paulas bebis, det är svårt att beskriva hur det känns att Paula har blivigt mamma till en så söt liten ätbar krabat. Blev nästan lite sugen själv, nästan o nästan: JAG BLEV JÄTTE SUGEN.
Jag kan än idag inte fatta att min älskade lilla Paula har fått barn, kan inte få in det i huvudet bara, tjejen som brukade busa och som va så kul och hänga med och framför allt BUSA med :P!!! JAAA Paula du såg rätt!!!
Men men dagarna gick och jag kommer ihåg första gången hon berättade för mig och visade kisspinnen vid Jessicas hållplats med hennes då lilla maya (paulas hund) som jag såg för första gången men nu är den jätte stor =)
N y way, hon ville inte att jag skulle berätta för någon och jag kunde inte förstå att hon skulle behålla det, eller att just HON skulle få BARN?? men efter ett tag började magen växa lite åt gången och ja blev ändå van med tanken och när magen blev som störst så visste jag att det låg en bebis därinne men jag kunde fortfarande inte fatta att hon snart skulle föda? är jag trög eller är jag trög? det är nog jag som är trög.
Nu äntligen har jag accepterat att Paula är en het liten mami som verkligen har barn på riktigt och det insåg jag inte förän jag fick träffa Kevin. Mycket kärlek till er och Pappa Steven och jag hoppas att ni skall leva lyckligt åtminstone tills Kevin get big balls och flyttar hemifrån fram tills dess hoppas jag att ni ser till att han växer under ett och samma tak!!

Ett stort GRATTIS till mamma PAULA och pappa STEVEN till Kevin Angel Philip Hunter om d nu är rätt så =)





Vi väckte bebis efter många skratt.. Fy på oss!!!




Sen var det dags för lite moster chaima tortyr mohaha



Många pussar från mig till världens finaste Kevin


Han reagerade så bra på ljudnivå av röster


Han är så mycket sötare och finare än va man kan tänka sig i verkligheten


Ville bara sno honom och krypa ihop med honom under täcket


Me want =)


Han kan redan hålla upp huvudet


Sun is shining


dags för en ny blöja pysen


Pyamas byte på min säng :D



Jag undrar verkligen va jag kommer att ta mig till när jag har skaffat en alldeles egen bebis
för det går inte ens att beskriva känslan av hur det va att hålla honom även om han inte va min egen??

Nu har jag lagt ihop lite bilder på Kevin för jag känner mig lite bättre än va jag gjorde förut,
Kan då lika gärna lägga upp lite bilder på mig och erik =)

Kommentarer
Postat av: LAACY

guuud va fina bolder och fan va gullig du e!! hihi =D vadå busa med hahah gullis!!

Poooss på rumpa hjihi dui får komma hit snart

2009-01-27 @ 15:04:49
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0