Sick n tired

Jag har varit sjuk i ett par dagar nu, Vinterkräksjukan är aldrig kul att ha, Mår så illa och kan inte göra någonting jag blir yr så fort jag ställer mig upp =( har för det mesta bara legat på soffan och druckit blåbärsoppa som min pojkvän va ute och köpte igår för det sägs att det är jätte bra för kroppen när man är sjuk, och han köpte med sig lite godis, olika soppor och en "tjejtidning" som han kallar det för och i den så fick man med en dvdfilm också, har inte tittat på den än men det är GWYNETH  PALTROW som skall förestella en oscarsvinnande film men vi får se.
Just nu ligger jag som vanligt på soffan och känner mig spyfärdig, kanske inte så kul för er och veta men det är så det är. Tänkte kanske sätta på filmen och ha en liten tidig filmkväll med mig själv för ingen kan ju komma hem till mig just nu, självklart skall ingen bli smittat för kräksjukan smittar jätte lätt. N y way jag hoppas att ni har haft det bäst dom här dagarna Puss o Kram på er alla Hörs snart =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar hehe taack :)

2009-01-26 @ 22:36:36
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0