Romantic dinner for two!

Lördag eftermiddag samma dag som jag jobbade natt fick jag förfrågan av Erik om vi skulle ut och äta?
jamen visst why not, men ja tänkte inte att det skulle bli så fint, Tog bara på mig något snabbt och sminkade mig hur som helt och satte upp håret i en boll och kom så gick vi.

jag orkade verkligen inte bry mig så mycket för jag hade mått dåligt hela dagen och jag fattade inte att jag hade fått vinterkräksjukan förän dagen efter när jag kom hem från jobbet på morgonen och hade kramp i magen och mådde piss. Vi kom ut efter ett tag och åkte in till stan och gick runt och leta efter ett fint och bra ställe att äta på, det var inte många ställen där menyn tillfredställde men vi gav Ferdinand en chans iaf.
Vi gick in och checka läget och det var jätte mysig stämning med tända ljus på varje bord inte alls mycket människor vilket är bra för annars blir det för mycket kackel och det gillar inte vi :P vi bäställde varsin grillad biff med potatisgratäng och valde ett bort längst in nånstans.
Det var verkligen speciellt och han körde the old fashion way genom att dra ut stolen åt mig och drog in när jag satte mig... miiih så gulligt =) nästa gång ska jag se till att klä mig fint och fixa iordning mig mycket bättre oavsett vilken situation låt säga att jag är dödssjuk but I don't give a damn I will do it anyway ;)

här kommer lite bilder...




Jag själv såg ut som en död och svullen rabies hund


Min bäbis ser alltid bra ut i mina ögon













Grillad biff med potatisgratäng, rödvinsås och lite grönsaker: Delicous!!



Det va verkligen jättefint kan inte beskriva känslan, och vi har pratat om att vi skall gå ut och äta minst en gång i månaden och då menar jag inte äta på mc'donalds eller på burger king hahaha men vi får se om det håller ;)
puss på er söta nu ska jag gå och lägga mig för imån skall jag upp tidigt på passa nala (hund). Kram =)

Kommentarer
Postat av: B

hoooow cute =)

2009-02-11 @ 22:46:33
URL: http://myeuphoricspirit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0