Måndag

Min dag startade med matte på skolan idag, inte alls kul. Kom försent så jag hann inte göra mycket ändå, sedan var det dag för gympa ( vi hade badminton eller så fick man hoppa trampets eller hur det nu stavas om man ville).
Självklart valde jag trampetsen, det va så jävla kul för jag fick upp minnen från när jag var gymnast. Började i tidig ålder och slutade när jag var 12/13 tro jag.
Gick tidigt ifrån skolan för jag mådde inte bra, hade ont i magen på nåt konstigt sätt, det kändes som elstötar som kom och gick.
Träffade på en vän i skolan som jag inte hade umgåtts med på ett bra tag, Minuter senare bestämde vi oss för att åka hem till henne och kolla på film och tjöta lite, det slutade med att vi kollade på: Team America 

en jätte rolig film från mannen som ligger bakom south park har skapat fast denna kom ut innan south park och den är lite verklighetsbaserad på ett fjantigt sätt, dom gör mycket narr av politiker och regeringen osv.

Under tiden som jag var inne i filmen bakade hon äppelpaj.. Aouch säger jag bara den va verkligen jätte go,
nästan lika go som min hallonpaj då :P.
Några timmar senare när jag kom hem åt jag mammas lasagne mm mmmm mm jag har nåt att säga om den så go som den va =) Oooh om dagarna skall fortsätta såhär för mig kommer maninte kunna få ut mig genom dörren snart haha,,;D
Nu skall jag fortsätta att kolla på avsnittet från days och snart skall jag gå och lägga mig. Imån är det skola vettu. Puss puss














Filmen är ett absolut måste ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack :) Hoppas du får en fin dag!

2009-01-20 @ 12:15:05
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0