Fredag

Idag har jag varit hos tandläkaren och skall tillbaka dit nästa vecka, har iaf inga hål och få fel på min tänder (thank god)
Men jag är fortfarande missnöjd med mina tänder efter att mina visdomständer har börjat växa så har dem blivigt snea där framme på nedre raden så jag fick reda på att om jag ville ha tandställning så skulle det kosta mig 25-30.000 kr.
Whaaaaaat??? Jag vill så gärna fixa det men jag har för lite fel på dom sägs det :( fan också :P

Efter det var jag på en snabbrunda på stan, köpte en jätte fin tjocktröja i form av en kofta, ett par örhängen och ett bälte, (visar bilder senare), undertiden 'r jag hos morsan nu och skall alldeles strax käka sen kanske träffa Jessica och mamadi så får vi se vad som skall hittas på då ?
Det blir iaf ingen utekväll orkar inte med det när det är så här kallt och trist väder iaf...

N y way see u later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0