År och Dar

har verkligen inte haft tid o skriva på ett tag nu och har varit borta hos morsan under två veckor, är fortfarande kvar här nu.
Mina mostrar är ju här och den ena åker hem imorgon och det har verkligen varit jätte kul att ha de här så mycket skratt vi har delat tillsammans. myckt roligt och mycket tråkigt har hänt som att jobba natt på nyårsafton, Inte alls kul speciellt när jag och några kolegor kikade på fyrverkerierna vid tolvslaget och någon idiotjävel slänger en smällare och den smäller på min hals, ska nu på hörselkontroll på onsdag morgon för och kolla hur det är med min hörsel eftersom att det har inte slutat tjuta i örat sen dess.

Men det bästa är nog mina sköna julklappar av bäbis, bl.a Xbox 360 med rockband o hela skiten, en ny jätte snygg rosa digitalkamera och en rosa MP3 med jätte söt design, visar bilder nästa gång =) och Parfymen jag velat ha, ( Can Can : Paris Hilton)  jätte go och söt doft, påminner lite om sockervadd!

Men förövrigt så har det inte hänt mycket förutom att jag försökt shoppa på mellandags rean för första och sista gången, fyyyy faan va mycket folk, tredje världskriget bland alla kvinnor o brukar på alla kläder man kan inte ens komma fram nånstans och på tal om dom långa köerna? ALDRIG MER iaf!
Ska alldeles strax gå och lägga mig måste upp tidigt för jag ska följa med till landvetter,







Kommentarer
Postat av: Petra

Näe vad surt att jobba på nyår! Och natt dessutom..

Hoppas det inte är något fel på örat!

2009-01-04 @ 12:29:23
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0