31-12-08

Här kommer lite bilder från nyårsafton jag var dock inte så uppklädd på saras förfest hemma för jag hade så himla dålig inställning innan jag bestämde mig för att dra dit en timme innan jag skulle börja jobba, så för mig va det inget drickande alls.. men skoj var det absolut =)




killarna tjöta som vanligt...



Älskling och Jessica



Jessica, jag och sara i bakrunden



Chimo och Särish <3



Alltid glaset fasklistrat i handen



Blev mosad när det va dags för mig to go to work



Johanna (blondinen) blev så söt på bilden



Och sist men inte minst skall ni killar lära er att aldrig jävlas
med en bunt tjejer ;)


höhö hur va din nyår?

Kommentarer
Postat av: Angelica

okej jag har dock redan gått gymnasiet så tror inte det gårigen hehe :D

2009-01-07 @ 20:42:45
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0