2day

Min dag har varit bra idag, no pain no game, fast jo jag hade lite ont i magen i morse men skitsamma resten is all good.
det känns som om det är fredag idag men synd fr att det inte är det, va ute imorse och kolla runt på lite saker här och där för jag visste inte vad jag skulle köpa till lilla apan som fyller år på lördag och hon ville inte ha smink och saker till henne men till hemmet, som tavlor osv osv.
Jag gick runt tills mina fötter sa stopp and still didn't know what to buy så till slut fick jag ringa henne och fråga så dum som jag är med en utesluten hjärna utan fantasi så nu vet ju hon iaf vad hon skall få haha, ett silver fat med med ett stort och ett litet grått dekorerade stearinljus och en stor svart utan motiv och så fick hon vita-genonskinliga stenar till.



Nu sitter jag här och har färg i håret, utväxten is killiiing me!!! kollar samtidigt på skor, och hittar ett par dödande gladiator sandaler i ormskinn som ja nästan skulle beställa hem men min storlek va slut, en tyst minut :( !!! Då får det bli ögongodis då bara för min del.. dom finns HÄR.

Nä nu måste ja fort ta och skölja av färgen innan jag kommer se ut som ett stoppljus som sist ja satt för länge med hårfärgen och sen ska jag ta det lugnt i soffan och kolla på mina days avsnitt på laptoppen i lugn och ro. Godnatt på er =)



Passa på ni som kan, dom finns bara i 2 storlekar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0