tjena

Herregud har bara sovit 3 timmar så jag är så jävla trött att jag knappt kan prata, går mera runt som en
levande zombie.
Det första jag gjorde var att lämna syskonen på fritids för morsan går ut halv 6 på morgonen så hon
hinner ju inte göra det så det är ju dels därför jag är mycket hos henne för småttingarna nu när deras pappa
inte är här, men från och med idag kommer jag att slippa göra det för han kommer hem idag..*skönt*.
Nu sitter jag och tittar lite på Vakna med the Voice, någon som verkligen bode vakna är Jag.
Dom får mig och skratta lite dom är faktist lite roliga ändå ( för annars är jag inte mycket för svensk humor ) dom kritisera och kommentera vissa "svenska" modeller och vilka "skillnadsklasser" dom va på och så,när man tänker efter så är det dom berättar jävligt sant faktist.

Till frukost blev det havregrynsgröt något jag inte "tyckte om" eller rättare sagt något som jag inte föredrog,
jag tyckte att det va så slemmigt och smakade ingenting, men trots allt är  det ju nyttigt och jag har lärt mig att äta det plus att det är världens enklaste sak att laga typ.







Ska fortsätta titta lite grann på detta sen tror jag inte att jag klarar av att göra nånting ute just nu,
och jag som skulle  upp tidigt för och fixa massa grejer osv,
men det får bli imån men ungdomsmottagningen blir det i vilket fall för dom öppnar ändå kl 14:00.
Ähh jag tror faktist att jag ska krypa under täcket snart igen för det här kommer verkligen inte gå bra.
Hoppas ni har det bra där, Kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0