Tisdag

Godmorgon, Vaknade nyss sömntuta som jag är men jag somna ändå halv fem vid gryningen.
Nu blir det frukosttime och lite tv, sen ska man ut på en lååång låång promenad med musik i öronen vad är bättre än det en stund efter att man har vaknat? och solen skiner så fint idag , rakt in i mina ögon.

Sitter samtidigt och tittar på days of our lives och känner mig så fjantig så länge som jag har följt den serien, det är ju ingenting som händer och dom drar ut såå mycket på avsnitten, en dag i days kan ta en hel vecka att titta på om inte mer så på det sättet är det långtråkigt men jag kan samtidigt inte sluta titta bara det är typ en grej jag har i mig ända sen jag började tita på den serien när jag var mycket yngre haha. vad ska man göra liksom?







Kommentarer
Postat av: Andrea

Älskar att titta på days :D Kan inte släppa serien jag heller.

2009-02-17 @ 15:07:52
Postat av: Diana

åh, så fin blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin?? =) Kram

2009-02-17 @ 17:17:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Hannah

åh nämen tack så mycket! :)

haha jag följer också Våra Bästa År (a)

2009-02-19 @ 09:28:54
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0