Party Party

Som sagt så var jag ute och festa med ett par kompisar, kvällen började stressigt som vanligt.. ja ska alltid vara sen oavset hur många timmar innan jag börjar förbereda mig, men fint folk kommer alltid sent "säger vi".
Efter fixa mig iordning processen åkte jag och Marwah iväg till steph där vi började fördricka lite ochså... hade våra långa "tjej diskutioner" om hur vissa brudar kan bete sig och det slutade med att vi satt alla tre framför datorn och kolla på några av Beyoncés videoklipp utan att kunna sluta beundra henne och tala om för varandra om hur vacker och snygg hon är... lite sådär fyllesnack u know haha, alla har väl sina delar av det antar jag!!
Till slut kom vi ut, och åkte först till brunsparken för att b.la köpa cigg och ta ut cash och sen raka vägen till kära inferno, har hängt där så mycket har faktist tröttnat på klubben men med vänner är det alltid kul =)

Som sagt även om det var fredag den 13:e så hände det inte mig någonting iaf!! Eller?




Club Inferno, från en annan utgång

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar allt bra idag då?

2009-02-15 @ 17:33:27
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

Kolla in vem det är som gått från barnstjärna till en riktig snygging! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/fran-barnstjarna-till-hunk.html#comment

2009-02-15 @ 18:14:25
Postat av: Hannie

Svar: Du köper själva dekoren, som du sedan fäster på laptopen! :)

2009-02-15 @ 22:13:53
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0