jefflaa skiit fiifään

Åh, ja är så ledsen över min kamera :( men mest för att det är Erik som har köpt den till mig inte jag. Har gjort en polisanmälan och ringt både till affären och hemförsäkringen men jag fick ingen ersättning för den för att den blev "stulen" av någon som jag inte vet vem det är, då räknas det fan som grovstöld och eftersom att jag inte såg vem det va så får jag ingen ersättning pluuu. Aja skitsamma då jävla kukförsäkring!
Sitter här och kokar och vädret gör det inte bättre heller det är täckt av snö och dimma ute blää!

Har haft en (mamma döttrar) dag idag eftersom att min styvpappa är bortrest skönt och få vara lite ensam med mamma faktist. jag ska jobba inatt och även imån natt men imån har vi bestämt att vi skall gå ut på en runda nånstans iaf det blev inte av idag för pissvädret bara och syskonen kanske också får följa med om ingen kan passa dem fast då blir det ju inte lika kul för dom e så små.
N y way nu ska jag hänga lite med morsan och barnen och sen tänkte jag kolla på mina avsnitt från days, sen göra iordning mig och dra iväg och jobba, jag hatar verkligen och jobba natt med alla fulla människor som kommer hänger över kassan. Hoppas att ni får en skön fredagsKväll, bättre än min iaf. Kizz





Min fina bäbis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0