Hemma

Nu har ja kommigt hem från festandet och erik har fortfarande inte kommigt hem och hans telefon går inte att ringa på så jag är faktist orolig. Men det har varit en jätte trevlig och kul käll i alla fall, på hemma festen och ute, jag hade tagit massa bilder med kameran men den blev tyvärr stulen på Gamleport, fyfan jag fattar inte hur. jag skulle ut och röka och helt plötsligt så var mina cigaretter och kameran borta från min väska. Helt jävla Galeeeet, sånt här får fan inte hända mig ååh, jag ska polisanmäla det så fort jag vaknar imån, eller rättare sagt (idag). Jag hoppas iaf att ni har haft en trevlig kväll för min var toppen förutom det med kameran, för den betydde så mkt för mig eftersom att jag hade fått den från Erik i julklapp =( och den va rosa verkligen jätte fin och jätte bra men men. Ha det så bra ska försöka sova om det går, lite svårt nu när erik inte har kommigt hem än, Puss pusssss =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Jag läste på din blogg att du precis som jag vill ha tandställning. Får man fråga får du någon tandställning eller vad kommer att hända med dina tänder?

2009-02-01 @ 15:35:02
Postat av: Åsa

Hej!

Jag läste på din blogg att du precis som jag vill ha tandställning. Får man fråga får du någon tandställning eller vad kommer att hända med dina tänder?

2009-02-01 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0