Godnatt

Nu ska jag lägga mig tänkte jag är däremot inte trött men jag skall upp tidigt imån/idag och kloclan är ju ändå 1:30 nu!
Har massa sysslor som skall göra imån ska upp kl 6, hoppas jag klarar det för jag är absolut ingen morgonpigg människa utav mig jag är mer av den typen som gillar och ligga kvar i värmen under täcket och glömma bort allt annat existerande ett tag men alla är ju olika eller hur.
Har massa saker att göra klart i skolan nu när jag ska börja jobba mer, sen måste jag kolla upp min inflamerade
skulderblad med får väl hoppas att det är öppet vet inte exakta tiderna och sist men inte minst måste jag gå förbi ungdomsmottagningen och få lite saker gjorda.

Nä nu ska ja sova, eller rättare sagt "försöka". puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0