Godmorgon

Ja jag vaknade nyligen av små barn som leker utan tystnad hoho,
Va kan man göra mer med dom här små flickorna än att titta på bolibompa och massa barnprogram helatiden?
aja.. nu kicka ja ut dom till balkongen iaf så dom får vara där så jag kan få vara lite i lugn och ro, ska nog börja laga mat till dom för snart kommer dom väl in med gnällig röst och säger att dom är hungriga, och som ni alla säkert vet så har barn inget tålamod. Nå efter maten tänkte jag dusha och sen dra iväg till en kompis för att platta håret för morsans plattång är dålig jag har ju AFRO!! sen ska vi nog tillsammans göra iordning oss och kicka på förfest sen ut =) det ska nog bli kul för det har vi alltid när vi är ute tillsammans !!
Nä nu ska jag sätta igång på den här underbara dagen, solen skiner nämligen idag med.. hurraaa!!
Undrar va alla andra ska hitta på?
pooooooooooss på rumpan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0