Hallå så

Jag skulle absolut inte bli förvånad om det snöade imån men idag har varit en riktig härlig och solig vårdag det var t.o.m så att jag svettades.

Hade först inga planer för dagen eftersom jag var ledig idag och telefonen ringer vid 12 tiden och Amalia undrar om jag vill med henne och Rebecka på fika, joomen visst.
Vi drog med oss hundarna och satte oss på en uteservering mitt i stan med solen skinande på ryggen (härlit härligt)
Satt och tjöta som flickor brukar göra och kika runt lite på stan när vi var färdiga.
Efter det träffade jag två andra kompisar för mer skoj och skvaller och min dag kunde inte vara mycket bättre än så.

Det är så jävla gött att få träffa sinna vänner då och då för jag känner verkligen att hela mitt liv kretsar runt jobbet jämt för det är där jag är mest och härjar.. har jag inget liv eller vad?
Jag jobbar ju deltid på Mcd och extra på bik bok så det är i stort sätt det ända jag har tid med "att jobba".
Nä men nu til sommar ska ja försöka leta efter någon sista minuten resa nånstans, behöver verkligen komma bort från all stress.



 Sorry to say this men jaa jag tycker att jag är så jävla snygg ;D


Nu ska jag kolla på mitt avsnitt av days och imån tidigt på morgonen ska jag åka iväg och runtga ryggen.
nattii natttiiiii (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0