Äntligeeen

Vaknade tidigt på morgonen och fick upp tanken från ingenstans, verkligen ingenstans att: Idag skulle jag börja träna och jag var bestämt. Ringer Rebecka mitt på morgonen som ligger kvar i sängen och som svarar segt och ängsligt för att hon inte kände igen numret... - Det e jaag.. Chaima, Christian (hennes pojkvän) har sagt till Erik (min pojkvän) att ni ville börja träna på friskis&Svettis, Vill du börja idag med mig?  sjäälvklart hör jag från andra sidan luren.
Vi bestämde tid och plats när vi skulle mötas och träffades lite senare på dan, tog en sista cigg och tog steget in till Friskis&Svettis och skrev in oss, bytte om och bara körde igång som om vi hade gjort det ett tag.. det var helt otroligt hur mycket vi pushade varandra och det kändes så sköönt att äntligen hitta någon att gymma med.
Hela tiden under hela proceduren slutade vi inte pusha varandra och tiiden gick så fort, det kändes inte ens som om vi var nybörjare för ingen av oss har gymmat eller överhuvudtaget tränat på ett bra jäkla tag skit kul var det verkligen.
Vi kommer köra ca 2-3 gånger i veckan och så ofta vi hinner iaf än sålänge... men vi får hålla tummarna att det ska hålla nu tills vidare, båda har sitt mål.

Nu är jag hos mamma, ha suttit och läst twilightboken ända sen jag kommit hit och mamma är bara irriterad och hotar med att slänga boken från balkongen för att jag inte kan vara social, men jag kan verkligen inte ro för det, det är den första intressanta boken jag läst på 5 år och ingen ska få ta ifrån mig det :)

Nu sitter jag här och laddar ner mitt daysavsnit och längtar tills imån för ja åker till Paula för att se Twilight tillsammans med henne, har lovat henne att inte titta på filmen innan dess och det löftet höll jag utmärkt. Jag vet att jag är efter för alla verkar redan ha sett den hundratals gången hah men ändå.. Imån ät det min tur och se den =)
Kommer även färga håret imån oefteråt kanske hit the Gym igen om jag hinner.

Nu ska ja iaf kolla på avsnittet innan jag lägger mig.. / Love





Kommentarer
Postat av: LAACY

hahah spagettilegs ;) du får skriva vad du tyckteom filmen okcså =D

2009-04-10 @ 03:41:23
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0