Min kväll!!!

Efter fikat på stan åkte jag vidare till min mamma för jag lovade mina småsyskon att umgås med dem ( Sabrina 7år och Mimmi 6år). Tror ni inte att dom tvingar mig att spela crash bandicot eller hur det nu stavas, okej det är skit kul att spela det spelet för man får massa minnen sen barndomen men jag skulle klara av hela spelet på deras villkor, och dom menade allvar också hahaha.

Nu sitter jag här med ont i huvudet efter flera timmars spelande och skall kolla på mina avsnitt från Days, jag vet jag är besatt av våra bästa år ( and can't help it ) det sitter bara i mig.

Hoppas att eran kväll har varit underbar för det har min =) Kramisar.




Sabrina o Mimmi



Kolsvart av sol och bad i Tunisien



Tunisien 08



2 år sen



Godnatt


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin blogg och ha nu en underbar lördag! Ha det bäst :)

2009-01-17 @ 15:09:05
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0