Enkelt är alltid fint!!

Hatar verkligen söndagar det är en lång och tråkig dag, annars mår jag mycket ättre än igår och huvudvärken är över thank god!

För att fördröja tiden satt jag och kolla on min gågarderob och rensade lite av varje av sådant jag inte ville ha för det är helt fullt man kan inte gå därinne nästan längre.. så  jag tittade igenom mina klänningar och kom på att den ända klänningen jag hade i trött hade dragkedjan gått sönder på och jag har inte haft tid för att lämna in den och få den lagad och har heller aldrig haft på mig den, men så ploppa det i huvvet att jag skulle köpa en ny röd klännig till festandet på sommaren eller om det blir någon utlandsresa eller så.

Här hittade jag iaf ett bra alternativ.


Snygg, sexig och enkel och på ta om skorna HETA!!!





Va tycks??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin klänning och härligt namn på din blogg! Blir ju kaffesugen! : )

2009-01-18 @ 23:31:51
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0