Hallå?

Asså jag förstår verkligen inte var det är med folk ibland.. har dom inget hem att dra till??
Som ni ser så jobbar jag på Mc, och på vardagarna stänger vi 12 och helgerna är det 24/7 för det ligger nära alla klubbar på avenyn osv. Men inatt var det en helt vanlig torsdag, och att folk inte bara kan acceptera att man verkligen stänger 12 och inte kan sluta tjata över varför vi inte har öppet hela natten.. men hallå det är ju föfan uppenbart varför? Måste man förklara samma sak om och om igen för varenda jävla full jävel?
N y way.. det gick iaf oväntat bra för världens bästa Sanela körde skiftet och hon är bara för grym och skön, vi slutade egentligen 00:45 men v var redan färdiga halv... helt bra för med andra skiftledare brukar det oftast vara tvärtom att man får stanna kvar en halvtimme extra om inte mer, huuuw!!
När vi va färdiga med allt glömde vi helt enkelt bort tiden för vi satt och kedjerökte och prata om livet osv.. sen skulle vi ta vagnen hem.. men vilken vagn? sista vagnen hade redan åkt... va i hellvete och ja som skulle ända hem till mamma för att passa ungarna dagen efter?
kl var 01:49 för att vara exakt och nästa vagn skulle inte komma förän 05:09.
men som tur var så kom en man som körde svart taxi men jag hade inga kontanter på mig.. men har man snälla vänner så har man =) Sanela betalade min taxi för att hon skulle få en blund den natten, så gullig som hon är!
Nu är jag äntligen hemma med sönderslitna stinkade fötter som inte pallar ta sig in i dushen just nu förän imån/idag nån gång när jag vaknar. Ni kanske har haft en bra grymt bättre kväll iaf än jag (hoppas vi) men annars så är allting helt okej.. man ska ju inte klaga det finns ju människor som har det värre.
Nu hade jag tänkt och trötta ut ögonen med lite TV och sen siva så gott jag kan. Gonatt/Godmorgon ni får ta det som ni vill ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0