Godmorgon

Vaknar av att ett barn gråter och skriker så fasansfullt i lägenheten bredvid. Inte Okej föfan jag somnade ju vi halv 6 i morse om inte senare än så men skitsamma jag vaknade ändå upp till en härlig vårdag får väl njuta sålänge det varar för jag har hört att det kommer bli kallare nån gång under veckan snart pluu :(

Jag tror verkligen inte att nångon människa längtar till sommaren mer än jag, kanske det men nu får det räcka fan det har varit så kallt och dystert ett bra jäkla tag nu så lite sol och värme skadar ingen.
Vill bara bort på nån skön utlandsresa och känna den varma sanden mellan tårna och ligga ner och sola dagarna långa med min cosmopolitan i handen hihi. Jag ska ju jobba hela sommaren men jag hoppas att det blir ett undantag för någon sista minuten resa någonstans i världen under sommarlovet.

Let's be real, Idag är det måndag och det är en heeelt jäkla vanlig dag, är hos morsan just nu skall alldeles strax käka frukost efter det dusha och sen göra mig iordning för jobbet fast jag börjar inte förän kl 17 men så seg som jag är så måste jag nästan börja nu.
Det blir inte mycket av min dag idag men jag längtar verkligen till helgen då det är lönehelg och min arbetsledare Catrin fyller år på lördag så skoj kommer det visserligen att bli, Hej hopp  gummisnopp :D
Hoppas ni har en trevlig dag btw, puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0