uush fyyy

Idag ha jag inte mått nåt vidare bra, ont i magn o ryggvärk. Ett stort tecken på att jag strax skall få min mens jävla fitt EVA hade det inte varit pga henne hade vi alla kvinnor inte behövt lida så mycket!!!!
har inte heller kunnat äta så bra så det fick bli en varm skål med mannagryn 3 gånger om idag, Blää.. men det hjälpte lite mot magen i alla fall.

Nu ska jag kolla lite på tv och sen gå och läga mig förhoppningsvis, har havt så svårt med att lägga mig på kvällarna för jag har vänt på dygnet, fasiken va jobbigt det är att vända tillbaka. susu på er =)













Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA chimmo, don't blame poor Eva, it's not her fault. done is done! hahahah

2009-01-11 @ 01:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0