Min lördag

Idag vaknade jag verkligen på fel sida, Med migrän och illamående, kunde inte bestämma mig för om jag frös eller om det var för varmt. Ena ögat kändes som om den skulle explodera när som helst av smärta och halva huvudet dunkade som på trummor. Inga värktabletter hjälpte  mig ur detta det var bara för jävligt idag, hatar verkligen migrän :(
Och jag som skulle vara med pojkvännen min och ha det mysigt, kunde knappt kolla på tv eller vara i närheten av ljus för det fick mig att må så illa, fyyyfan säger jag bara.
Hoppas att ingen av er lider av migrän för det är verkligen för jävligt och hoppas även att ni har en trevlig kväll kan själv inte sitta vid datorn länge till, det värker bara i huvudet. Puss o Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0