Inget vidare bra

Mår fortfarande jätte dåligt och min mensvärk blir bara värre och värre, måste vänta tills jag har ätit så jag kan proppa i mig panodil, Hatar verkligen mens. det känns nästan som att alla inälvor snurrar runt så hårt och får en elstöt då och då.
Får vänta och se om det blir bättre lite senare under tiden så ska jag se till att äta, göra iordning mig och sen åka hem är fortfarande hos mami nu. Måste tvätta och städa och göra iordning saker och ting innan jag börjar skolan igen nu på torsdag.
Dagen min är tråkig idag det känns som en söndag.. hoppas ni har det bra iaf. Kram =)

Kommentarer
Postat av: Maria

jo det var riktigt skönt faktiskt :) aw tack! din är fin din med :)<3

2009-01-06 @ 16:59:13
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0