Fredag

Godmorgon =)

jag vaknade idag av att grannen spelade jätte hög musik och sjung och satte igång sin elgitarr eller va det nu är för nånting, han gör detta näästan varje morgon från start kl 7 tom ibland och nästan varje kväll till kanske 2 på natten. Fyyyfaan va stööörande det är.
N y way jag bryr mig inte för det är fredag idag och jag skall ha en bra dag har jag bestämt mig, skall först äta frukost och sen dusha och göra iordning mig.. tänkte gå ut på stan och ta en fika med en kompis (jätte mysigt).
Det värkar inte vara så kallt ute idag heller så och solen skiner lite då och då så det blir soft =).


Här kommer lite bilder från hårvaxningslektionen i salongen. (Jag går ju på Personlig stil och design där man från göra allt från att sminka, vaxa, ansiktbehandligar, massager, manikyr/pedikyr till att styla och designa)




Appliverade på en förbehandlingskräm som luktar stark mint



Förbehandling



Applicerade på en kräm som skyddar tatueringar och även skador och blåmärken mm



Applicering av vax



La på remsan



Och drog av den


Kommentarer
Postat av: JOANNA

vad ska du hitta på i helgen?:)

2009-01-16 @ 20:20:10
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: jag kollar blondinbella på webben:)vad gör du?:)

2009-01-17 @ 00:42:33
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0