...

Godmorgon, är uppe tidigt idag för första gången på länge men är dock inte glad för det är såå hiiimla trött.. skulle gjort vad som helst för att kunna få lägga mig i min varma säng igen och soova så gott så men tyvärr.. är just uppe tidigt idag flr min hörsel kontroll som skulle hållas vid 10 tiden, på grund av smällen på nyårsafton u know. Idiotjävlar säger jag bara, nackdelen är bara att det fortfarande tjuter i rat på kvällen när jag ska gå och lägga mig plus att det existerar sånna idioter överallt så akta er hetingar.
N y way måste äta frukost snabbt innan jag drar, puss puss =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

oj vad roligt det lät är det ngn fristående kurs eller är det universitet eller gymnasie ?=) har du ngn länk till sidan ? kram

2009-01-07 @ 18:07:29
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0