310109

ooh vilken fin morgon det har varit, solen skiner varmt in i vardagsrummet och jag sitter här med erik i tvärs på soffan. Vi skall strax äta frukost fast 'n jag egentligen inte är så hungrig efter våran Pizzakväll igår så känner jag mig fortfarande mätt. Men eftersom att jag skall ut och kommer säkert att dricka en massa så kan jag inte göra det på tom mage, så nu blir det frukost sen städa, och sen får jag väl hoppa in i dushen för ja måste sätta igång med att platta håret strax för det tar typ 2 timmar (No kidding) jag har så himla tjock och lockigt hår så det är verkligen jobbigt att platta det.

Nu ska jag sätta igång för halv fyra skall jag vara på stan och möta tvillingarna, än vet jag inte vad jag skall ha på mig tragiskt, min gågarderob är full av kläder och ändå känns det som att man inte har nånting :S
N y way vi hörs sen eller imån puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0