Sun is Shining

Idag har varit en härlig dag med sol och lite varmare värder.. jag vet inte hur det är i resten av landet men det e skönt väder här i Göteborg i alla fall.
Har iaf passat barnen idag och ätit korv med bröd.. vi kunde tyvärr inte gå ut på gården och leka för jag glömde nyklarna hemma hos mig så jag kunde inte låsa men de fick klä på sig varm och leka i balkongen iaf haha och det tackade dom inte nej till för mammas balkong är ändå stor så det gick bra, under tiden som dom va därute och lekte med rockringarna och blåste bubblor satt jag och kolla på det nya avsnittet av the bachelor.. hade juinget och göra.
Just nu väntar jag på att mamma skall komma hem så jag kan åka hem till mig själv och hämta mina arbetskläder för jag skall iväg och jobba lite senare.. jobbar istället för en kompis som är väldigt sjuk (krya på dig) Arian.

Undrar egentligen om vädret är på bättringsväg eller om det kommer snöa och regna igen?
Jag vill ju ha vååååååååår... vem vill inte det liksom ?
men men.. nu tänkte jag diska lite städa lite här och där tills mamma kommer hem och då lär hon bli glad =)
Hoppas ni haft en bra dag som jag. Puss o Kjjjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0