iskallt

Nu är jag hemma från min långa promenad, det är nästan så att man kan knäcka av min näsa utan att jag känner någonting, det va sååå himla kallt till och med mellan skinkorna känner knappt nånting där heller buuurrrrr.

Men efter allt så känns det jätte skönt när man har kommigt hem, det känns verkligen i hela kroppen att den börjar röra på sig det känns friskt och bra, hoppas att detta håller för det har hänt många gånger förut att efter typ tre eller fyra gånger så skiter jag i promenaderna men förhoppningsvis inte den här gången, Jag ska bara inte sluta, jag får inte!

Är hos mamma just nu, vi kom hem precis samtidigt, efter min promenad hämtade jag syskonen från fritids och vi möts av mammas leende i trappuppgången.
Tänkte laga mat är fruktansvärt hungrig just nu och mamma och barnen med, så det blir ungspakade potatis med cevapcici, underbart gott =) Nu skall jag fortsätta med maten och här kommer lite bilder från min härliga promenad. Kram !







Kommentarer
Postat av: Denise

Det är bara att ladda ner från pirate bay eller så kan du ladda ner en 30dagars testversion på adobe.com :)

2009-02-17 @ 19:48:09
URL: http://nazysbunny.blogg.se/
Postat av: Aleks

sv: Tack för tipset :D

2009-02-17 @ 20:00:29
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0