Solen skiner i Götet

Tjena tjena..

Som sagt idag var jag tidigt på morgonen för att röntga (stavas det så?) ryggen, det gick jätte bra men jag får inte svar förän nästa vecka men jag är hundra på att de kommer säga att det inte är något fel men det är i stort sätt aldrig något fel enligt läkarna här i Sverige?
Som en gång när en kompis till mig fick en ögoninfektion p.g.a sina linser och det va så illa att ögonvitan flyttade på sig så hon gick till läkaren och han sa att det inte var något fel på ögat utan att han tittat/undersökt saken och att hon bara skulle vila och jag satt där och garva så mycket att jag faktist råkade kissa på mig för hon flippade över så mycket att han blev rädd för henne hahaha hur normalt är det ??

n y way morsan var också med för den delen, när vi var färdiga på akuten blev det en snabb runda på stan.. köpte 2 st axelbandslösa behån en vit och en svart... visar bild imån, sen käka vi en snabbis på Mcdonald's och efter det en runda på statsbiblioteket.
När jag och morsan möts..iiih NO MERCY säger jag bara.. vi e såå lika, samma humor och sätt att reagera på, båda är envisa som fan och det är den största anledningen till våra bråk men vi hade jätte skoj idag på vårt egna lilla sätt.

Nu tänkte jag göra samma sak som jag alltid gör innan jag går och lägger mig.. först kolla på daysavsnittet sen läsa lite bok och efter det decka.


Love <3




Så söta blommor på parken i kungsgatan :)


 


Kommentarer
Postat av: LAACY

iiiih!! hoppas de twilight du läser!!! hahahahahahhaha

2009-04-04 @ 21:25:43
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: chimo

jamen de e klart att det är twilight..:D

2009-04-07 @ 22:24:20
URL: http://chocolatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0