Dålig uppdatering

Jamen så blir det när man inte har tid över för att blogga men dagarna är så underbara just den här tiden här i Göteborg, Vårsolen håller värmen stabil och det kryllar mer och mer av människor så fort man går utanför dörren.
På senaste tid har jag haft influensa verkar det som, det började förra veckan så ja var ju dels tvungen för att skippa träningen (tråkigt), hade feber under veckan men nu är det över är bara snorig i näsan och slemmig i halsen ushh... inte ens det kunde skilja mig och Rebecka ifrån varandra, vi har kommigt varandra så nära senaste tiden och vi är så jävla grymma ihop och vi planerar nån sista minuten ihop så snart som möjligt ( Bruuudaaas ).

Min lilla Paula vill att jag ska berätta vad jag tyckte om Twilight fimen?

-Jaaa, det va en stor besvikelse (handen på hjärtat) jag föreställde mig den mycket grymmare än så och det har nog mycket att göra med att dom har ändrat så mycket i filmen från boken.
Boken är så bra att man lever sig in i den för mycket (Farligt).
Men många scener var annorlunda och bruden som spelar Bella (Isabella Swan) Bode hänga sig så mycket som hon sög ner filmen, förstår ig inte på vad dom som ligger bakom filmen tänkte.

Däremot va Carlisle den bästa skådespelaren och kunde sin grej även Edward va grym och snygg till skillnad från verkligheten.
Så jag rekomenderar att ni skall läsa böckerna i vilket fall som helst för dom är riktigt bra och Beroende framkallande på riktigt, det står till och med en varningstext på baksidan av varenda bok.




Twilight    New Moon    Eclipse    Breaking Dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0