Wohoo

Hejsan..

Mitt internet har inte funkat så jag har inte kunnat uppdatera..
det har hänt mkt haha.. I fredags va ja ute och tog några drinkar med Erik, min kompis och hennes kille (dubbeldejt) hihi..
det va jätte trevligt faktist och få lite omväxling för annars jobbar jag ju natt nästan varje helg.

I lördags var jag ute på stan och gick runt lite med erik och kolla lite på kläder och lite julklappar mm, helt plötsligt känner jag doften av thaimat mitt i arkaden, blev sååå suugen så vi kunde inte hjälpa och käka ute :D jätte gott fast det blev kinamat istället. Stunden senare stack han iväg och spela biljard med sina vänner och jag träffade Nathalia. jätte mysigt va det att sitta i mitt kök och tjöta som vanligt sen har det inte varikt mycket mer än så.

Igår jobba jag på dagen sen kom jag hem o städa lite light en stund senare kom Jessica och Mamadi över, så skänt att dom bor så nära men synd att vi inte är grannar :P IAF, Först tjata jag o Jess hål i huvvet på mamadi o erik som vanligt.. sen från ingenstans börja vi spela tecknet (kortspel), minns ni det spelet? så jääävla roligt... vi spelade det jämt i låg och mellanstadiet. haha och killarna blev tjuriga för jag och jessica vann helatiden Jippiiii  hahahaha nu är det bekräftat att tjejer äger iaf ;) 


Girl-Power mutherfucker :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0