Välkommen till min nya blogg!

Hej på er alla,
Tänkte tanken att ha en blogg men har inte haft tid och skapat någon för det vore väldigt tråkigt om man inte hinner skriva. Nu har jag äntligen bestämt mig för att göra det för jag kan ju sköta bloggen istället för att slösa tiden på andra sidor mm.
Här kommer jag att dela med mig lite av min vardag och vad som händer här och där, vad mode är är (mig) och samt ge lite goda råd här och där.
Jag vill därmed att ni skall veta att ingenting som skrivs här är för att utsätta/kritisera någon på något vis, men däremot om ni har någonting att tilläga så får ni gärna göra det men har ni inget vettigt att säga så låt bli. / KRAM



Puss puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0