Shnyyyggt

Dear you..  

Jag är alldeles strax färdig med tvätten skall göra iordning mig för att åka och hälsa på min mamma innan jag drar till jobbet eftersom att jag jobbar natt idag :( (sucks) hatar verkligen att jobba natt, anyhow jag tänkte färga hennes år o styla henne lite grann, så störande att hon tycker att hon e för gammal för att fixa sig, hon är bara 46 och tror att livet är ÖVER??
I mean hon e fasiken coco chanels föredetta designer och att hon ger upp hoppet om sig själv för att hon är äldre.. jag hänger inte riktigt med där, men det skall lilla jag få ett slut på iaf.

Här kommer en jätte fin och stilren outfit som passar bra för att gå på middag eller bara träffa vännerna på stan:





  1. En stilren grå bolero finns även i svart: 299 ellos (under kan du ha ett neutralfärgat linne)
  2. En jätte fin sjal med lurextrådar i silver: 119 ellos
  3. En jätte snygg midjekjol i jeans: mellan 200-400 på Lindex
  4. Vanliga bommulstights : 99 Gina tricot
  5. En supersnygg grå väska med silverdetaljer: 349 ellos
  6. Ett silverglittrigt armdand: 79.50 ellos
  7. Ett par skitsnygga skor (Me like): 999 Scorett
Det kan bli för drygt med för höga skor om man skall gå mycket, byt då ut skorna mot ett par snygga boots ;)

Kommentarer
Postat av: LAACY

du har fått en award av mig;)

2008-12-12 @ 19:42:35
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Daja

väldigt snyggt!

2008-12-12 @ 23:19:28
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0