Morning

Godmorgon på er sötisar

Jag har sovit gott i bäbisens famn som vanligt hihi..
efter en sköön sömn blir jag väckt av min mobil, det va en påminnelse om att jag skulle tvätta för jag brukar jämt glömma bort sådana saker.
N y way... tog mig upp ur sängen efter att jag legat kvar och sträckt på mig en stund samtidigt som jag hade tvätten i tankarna för det va inte lite tvätt heller eftersom att vi hade tappat bort nycklarna till tvättstugan när vi skulle tvätta sist men med lite tur så hitta vi dem till slut haha så det är ju mer än 1 månadstvätt som skall tvättas just nu..
ååh guuud wish me luck hahaha


Bilden är lite dålig, taget med mobil!




Det kommer inte gå fort iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0