Kladdkaka-sjukan

Säg mig, Vem har någonsin inte haft kladdkaka-sjukan perioden?
haha I alla fall inte jag, kommer ihåg på slutet av förra året när jag precis hade flyttat hemifrån och smittades av viruset på nåt sätt då jag bakade kladdkaka varje dag, och då menar jag varje dag i streck under cirka 2månaders period heelt sjukt att man inte ens tröttnar.
Men det roliga är nog när jag till slut tröttnade och slutade baka massa kladdkakor så var det pojkvännen som saknade det och bad mig baka en!!
Nu har det iaf gått ett tag så jag tänkte överraska honom med lite god mat när han kommer hem från jobbet, maten är ju redan färdig och det blev: kycklinggryta med curryspice och ris, och han skall definitivt få en efterätt också (KLADDKAKA) såklart, sen ska jag ta en dush och fräsha upp mig lite ;)


yummie !




Kommentarer
Postat av: C-J

Jag vill ha den kladdkakan =P Ge miiiiig :D

2008-12-12 @ 18:58:20
URL: http://my.opera.com/cjeelde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0