Go go

Idag vakna jag 8 på morgonen (vilket nästan aldrig händer) av att mina syskon tjöta i rummet bredvid,
Mostrarna är ju här och hälsar på från Tunisien :) dom anlände igår så jag passar samtidigt på att hälsa på hos mamma så mycket jag kan när jag inte jobbar eller går i skolan då förståss.
Jätte trevligt är det att ha dem här så mycket som jag har saknat dem inte pga alla presenterna man får men för de är ju efterallt mina favoriter och jag deras =) Massa kärlek, det märks väldigt mycket att jag är kräfta faktist för dom är så familjkära (A)

Nog men tjöt, ska passa på nu och dusha och göra mig iordning innan det blir fullt hus igen, dom är ute på promenad just nu.. sen tänkte jag åka in till stan och handla in det sista för konstigt nog så fick jag inte min lön igår som resten av svenska befolkningen utan jag får den idag. Caash Moony :D

Gotta hurry.. puss på er söta (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0