En härlig söndag

Jag har inte gjort så mycket mer än hälsat på familjen och mina små älsklingar till syskon, ätit gott och tjötat med morsan.
Sara kom också och hälsade på hos mamma så hon fick också vara med :)
Hahaha.. det roliga är att min föräldrar har "kommigt" på hur dom skall hålla kontakten med släkten i Tunisien utan att slösa en förmögenhet på telefonräkningar.. genom att chatta med videosamtal på MSN haha,
Alla brukar vara samlade hos mormor jämt så dom vill passa på och prata medans dom är där, snacka om att man får ont i huvudet efter några minuter bara. Men det va ju roligt ändå och få se släktingar man inte träffar  varje dag.

N y way jag åt ändå mammas supergoda mat som mani nte äter varje dag för jag kan inte laga tunisisk mat :(




Vi åt bland annat (BRIK): En jätte god äggröra med stektpotatis och kyckling inlagd och rullad i jätte tunnt lager med pasta deg typ som sedan friteras i olja.
JÄTTE GOTT OCH KRISPIGT ,
I looove!!


Nu tänkte jag kolla på morgondagens avsnitt från days och vänta på bäbis tills han kommer hem =)

pussssii puusssiii på er (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0